Vis negalite suprasti, kodėl Facebook profilyje talpinamas turinys nesulaukia jokių vartotojų reakcijų, o reklamai skirti pinigai tiesiog pradingsta veltui?

Po šių 8-ių akademinių valandų kurso Facebook‘e nebesijauskite naujokais, žinosite patrauklaus turinio subtilybes bei kaip tikslingai išnaudoti reklaminį biudžetą, kad pasiektumėte savo tikslinę auditoriją. Tam, kad viskas būtų dar aiškiau – atliksime praktines užduotis ir priversime išlepusius klientus paspausti „Like“!

Mokymų programa:

  1. Facebook reklamos svarba ir galimybės;
  2. Naujausios tendencijos;
  3. Facebook Business puslapio nustatymai ir valdymas;
  4. Tikslų iškėlimas, strategijos suformulavimas, turinio planavimas;
  5. Stories efektyvus išnaudojimas;
  6. Turinio sukūrimas ir vizualinės medžiagos paruošimas;
  7. Facebook komunikacijos analizė ir efektyvumo vertinimas;
  8. Auditorijų formavimo būdai;
  9. Facebook pixel integracija (pakartotinė reklama);
  10. Reklaminių kampanijų sukūrimas ir valdymas;
  11. Reklaminių kampanijų rezultatų analizė;
  12. Reikalavimai reklaminėms kampanijoms;
  13. Tinkamų nuomonės formuotojų atrinkimas.

Mokymai skirti:

Visiems besidomintiems socialinio tinklapio Facebook galimybėmis ir norintiems išmokti efektyviai komunikuoti su savo auditorija, taip padidinant prekinio ženklo žinomumą bei pardavimus.

Darbo priemonės: turėti nešiojamąjį kompiuterį

Mokymų metu gausite ir Mūsų siūlomų online įrankių sąrašą, kuris palengvins Facebook administravimą bei turinio kūrimą.

Po mokymų atsiunčiama susisteminta mokymų medžiagą ir dalyvavimą patvirtinantis pažymėjimas.

 

Lektorius:

Skaitmeninės reklamos aplinkoje Jūratė jaučiasi kaip namuose – ji yra sertifikuota „Google Ads“ bei „Google Analytics“ specialistė ir skaičiuoja jau 8 metus darbo su reklaminėmis kampanijomis. Savo žiniomis ir patirtimi su kitais dalinasi jau du metus, kaip lektorė.
Įgijusi patirtį didelėje tarptautinėje media kompanijoje, šiai dienai Jūratė vadovauja savo reklamos agentūrai ir yra „Taurus Media Academy“ įkūrėja. Tarp jos asmeninių klientų yra tokie prekiniai ženklai kaip DHL, Subaru, The Marriot Hotels Group, Ekspozicijų centras, Gold Beauty Line ir kt.

Kita informacija:

Mokymų metu periodiškai daromos pertraukėlės, kurių metu galima pabendrauti prie puodelio kavos, apsikeisti kontaktais, asmeniškai pasikonsultuoti su lektoriumi.

Susipažinti su mokymų pirkimo, dalyvavimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.

MOKYMŲ INFORMACIJA

Jūratė Aukštuolienė
Lapkričio 11 d.
10:00 - 16:00
Naujojo Sodo g. 1A, Klaipėda
(viešbutis „Amberton Klaipėda”)
85€

Susipažinti su mokymų pirkimo ir pinigų grąžinimo taisyklėmis galite susipažinti ČIA.